Wednesday 28 November 2012

mY SiS...




x jawab salam berdosa tau,,,,,,hehe








Hye.....aku datang balik.....(macam artis lha pulak,,,)haha...x da lha...saje je....
tngah boring...pa lagi...bnda nie lha jadi mangsa....
TODAY...aiseh speaking lha pulak....hahah....urmmmm...mlas lha nak speaking nie....
baik aku terus terang je...hahah...
x da apa sebenarnya....nak ckap psal someane nie.....baca tau!!!!
Ha!!~sbnarnya i nie nak ckap psal adik i....i ada adik ke?????urmmmm....hahaha
sebenarnya x da....tapi....someone nie anak jiran aku....dia rpat dengan family aku....so,,,aku anggap dia sebagai adik aq lha....my little sister....hehhe.....nak engok gambar dia tak???
jap ye???!!!





















nie lha dia adik aku.....comel tak....????hahha..dia nie comel sangat tau....rasa nak cubit2 je.....aku panggil dia ardani.....unik kan nama dia.....hehe...dia baru setahun lbih,,,,dha pandai jalan dah.....dia nie dha pandai cakap sikit2.....hehehe.....

Amacam Syauqi????aku dha tunaikan janji aku...nak tau sapa syauqi nie????
ha....dia nia lha seorang yang suka sangat paksa orang.....haha....
x ada lha...dia nak tengok muka adik aku......so,,,nie lha dia....hehe...


dha lha.....sudah cukup2 sudah....cukup sampai disini saja....nnti2 lgi aku smbung k....ahhaha....amacam??cantik tak suara aku...???hahha....nani kalau aku tulis lagi mesti berjela-jela....
letih tangan nie nak tulis tau....hahaha....





jangan sdeyh2 tau.....smile...







No comments:

Post a Comment