Thursday 27 December 2012

BaRu BeLaJaR...



Hahaha...Assalamualaikum tokrng,..,,haha...boring gileerr mlam nie...x de crita bez langsung,,,,,facebook???alaa...dha bosan lha...pagi petng siang malam mnghadap facebook jerr....huh...blog nie jugak lha jadi mangsa.....haha...


nie nak ceta nie...petang tadi kan aku tengok bpa aku cat pagar....so..,aq tngah2 boring aq nak jugak tolong...so,,aku pergi lha jalan kat pagar...tngah2 nak cat..bpa aku lrang...dia cakap nanti kotor tngan...aku apa lagi,,dengan muka bosan aku duduk termenung atas motor...smbil mngenang msa depan lha katakan...haah...x de lha...


muka akibat kebosanan melanda...ahha

dha boring lha katakan...aku pegi lha maen2 motor tue tanpa kunci...sebab aku tak reti naik moto..hahah...tengah2 maen motor tue....(mentang2 kaki sampai) tiba2 bpa bersura..

Ayah : Iqah..try lha naik motor tue..

Iqah : adik tak pndai lha..!!!dha lha motor nie berat...

Ayah : cuba saja...kau nie pnakut eyh...pegi ambil kunci...

Aku pun apa lagi....mnurut arahan...hahahha...sblum start motor bpa aku bri pnerngan yg ckup bgus..haha..dari hal yg remeh smpai lha hal yg bsar2...ahaha...aku dngar je lha...tyme start enjin tue...aku mmang tak snggup lha....FAIL aku nang start enjin moto...haha...bpa aku kta aku x ckup tnaga...ahhaha....
tyme bawak motor tue...rsa bergegar tngan...ahha...bpa juz tngok dri rmah...takut lha jugak....cuak gilerrr...

ahha...tpi 5 minit kmudian...dha biasa,,,hahha,,..tpi part start enjin ue..FAIL!!!ahha

THE END!!
ahha




No comments:

Post a Comment