Monday 24 December 2012

OMg3?!!



Hello..!!haha...lama dah tak update kan???haha...tu lha psal...asyik FACEBOOK jerrr....haha...naseb baik tak 24 jam mnghadap laptop jerr....yang gamerssss tue.tak tau lha brapa jam jeerrr x hadap laptop....ahha....ntah2 just tyme mkan ngan tido je kot x hdap laptop..ahhha....to gamerss....sorry TERumpat..ahhah...tpi btol kan ape yang aku ckap nie???haha
ary nie 24 december??double what!!double OMG!!ahha...x lame lagi dah bka skolah...boring lha...tnggal sminggu je lagi....sdeyh nyaaaa...

kalau dah buka skolah...makna nya..kena tnggal kat asrama lagi....tpi tu ok lagi...sbab dapt jmpa kwan2....btol x..best sngat kalau ngan kawn2....tpi yang mnyedehkn...aku akan masok form 4....
I have to face with BIOLOGY,,CHEMISTRY,,,,ADD MATH,,,n many moreee.....adehh
~but.,,i think i can face it....so.,..,,kna lah struggle for nex year n nex nex yer...haha...hmmm...aku hrap aku dpt buat yang trbaikk....am i right..???ahah

so..,,,aku hrap jugakk...ahha..bnyak nye hrapan...haha...ckup2..haha
byeee..tata


No comments:

Post a Comment