Thursday 6 December 2012

Terpaksa



haloo....haha..x de pa nak ckap sbnarnya....haha....just wanna say HAII
bosan lha...nak buat ape nie???nak tulis pun tak tau nak tulis apa..okela..nak ckap sal someone nie...dia ni kan memang suka paksa orang...haha....aku tanya idea dia nak tulis apa dalam blog..ada ka patut dia cakap tulis sal dia....haha...dia ni kan...memang lha...
tapi memandangkan aku nie budak yang baik (bukan macam orang tu)...haha...aku tulis je lah ...nanti dia nangis pula,,,aku tak tau...haha

sape nak pujuk???aku tak nak...hahaha...x de lha...aku tlis je lha...nma dia syauqi a.k.a berok....hahha (peace)..dia nie suka sngat paksa orang..adehah..
nak tau muka dia???alaaa...x payah lha..malas lha nak letak gambar dia....buang masa I je....hahah....
tu je lha...tak tau nak tulis ape lgi nie....harap orang yang berkenaan tak mrah ye...hehe...
baii..




No comments:

Post a Comment